loading...
health sexual
گاندی دارو بازدید : 33 یکشنبه 24 دی 1402 نظرات (0)

برای افزایش میل جنسی مردان چی بخوریم؟ | درمان بی میلی مردان

داشتن رابطه زناشویی سالم روی سلامت فیزیکی و روانی مردان تاثیر مستقیمی دارد. بنابراین خوردن غذاهای مقوی و داشتن سبک زندگی متعادل می‌تواند منجر به افزایش میل جنسی مردان شود و سلامت رابطه جنسی آن‌ها را تضمین کند.

پاسخ به سوال (برای افزایش میل جنسی مردان چی بخوریم؟) ساده نخواهد بود، زیرا هر فرد نیازهای بدنی متفاوتی دارد. بدین ترتیب برای بررسی این مساله بهتر است ابتدا به علت بی میلی جنسی در مردان بپردازیم. با شناخت علل تاثیر گذار در این اختلال می‌توانید بهترین درمان را برای خود انتخاب کنید تا نتیجه‌ای قطعی بگیرید.

در ادامه این مطلب به رایج‌ترین مشکلات جنسی مردان و راه‌های درمان آن‌ میپردازیم. اگر شما نیز می‌خواهید یکبار برای همیشه از شر این مشکل رها شوید، تا انتها همراه ما بمانید.

علت بی میلی جنسی در مردان چیست؟

بی میلی جنسی در مردان از رایج‌ترین اختلالات جنسی است که با کاهش علاقه به رابطه جنسی یا فقدان کامل آن مشخص می‌شود. این اختلال می تواند بر زندگی جنسی فرد و رابطه او با شریک زندگی اش تأثیر منفی بگذارد.

علل بی میلی جنسی در مردان می‌تواند جسمی یا روانی باشد. بعضی از علل جسمی عبارتند از:

·        اختلالات هورمونی: کاهش سطح تستوسترون، هورمون جنسی مردانه، باعث این مشکل جنسی در مردان می‌شود.

·        بیماری‌های مزمن: بعضی بیماری‌های مزمن مانند دیابت، بیماری قلبی، سرطان و بیماری‌های کلیوی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

·        عوارض جانبی داروها: بعضی از داروها مانند قرص فشار خون و داروهای شیمی درمانی در این اختلال نقش دارند.

برخی از علل روانی بی میلی جنسی مردانه عبارتند از:

·        افسردگی

·        اضطراب

·        استرس

·        مشکل در رابطه احساسی

·        مشکلات شخصی یا خانوادگی

راهکارهایی برای درمان بی میلی مردان

برای تشخیص و درمان بی میلی مردان، پزشک باید معاینه فیزیکی انجام دهد و آزمایشات خونی را درخواست کند. همچنین ممکن است پزشک از فرد بخواهد که یک پرسشنامه در مورد رابطه جنسی خود پر کند.

 

درمان بی میلی جنسی در مردان به علت آن بستگی دارد. اگر علت بی میلی جنسی جسمی باشد، درمان علت زمینه ای می تواند به بهبود میل جنسی کمک کند. اگر علت بی میلی جنسی روانی باشد، درمان های روانشناختی مانند مشاوره یا روان درمانی می‌تواند کمک کند.

در بعضی موارد، ممکن است نیاز به استفاده از داروها برای درمان بی میلی باشد. داروهایی که می‌توانند در این زمینه کمک کنند عبارتند از:

·        داروهای افزایش میل جنسی مردان: داروهایی مانند ویاگرا، مکس پاور و زد پاور سطح هورمون تستوسترون را افزایش می‌دهند و می‌توانند به بهبود میل جنسی کمک کنند.

·        داروهای ضد افسردگی: بعضی از داروهای ضد افسردگی می‌توانند به بهبود میل جنسی کمک کنند.

در صورت ابتلا به بی‌میلی جنسی، مهم است که با پزشک خود صحبت کنید. اما اگر امکان مراجعه به دکتر را ندارید، می‌توانید از قرص تقویت قوای نعوذ بدون نسخه استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب مورد نظر برسید.

درمان خانگی سرد مزاجی مردان

برخلاف درمان‌های دارویی که اثربخشی فوری دارند، درمان‌های خانگی مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا اثر بگذارند. علاوه بر این مطالعات علمی نسبت به نتیجه بخشی درمان‌های گیاهی و خانگی صورت نگرفته است اما با این حال امتحان کردن آن‌ها ضرری ندارد.

در ادامه به بعضی از راهکارهای گیاهی تقویت میل جنسی مردان میپردازیم.

میوه و ادویه‌جات موثر در درمان بی میلی مردان

بعضی از میوه‌های استوایی مانند آناناس، آووکادو، انجیر، سیب، مرکبات، توت فرنگی، بلوبری، انگور شانی و غیره به‌عنوان میوه‌های موثر در افزایش میل جنسی مردان شناخته می‌شوند.

علاوه بر میوه‌های ذکر شده می‌توانید از درمان‌های گیاهی زیر استفاده کنید:

·        جینسنگ: جینسنگ یک گیاه دارویی باستانی است که به دلیل خواص تقویت کننده جنسی شناخته می‌شود. این گیاه حاوی ترکیباتی است که می‌توانند سطح هورمون تستوسترون را افزایش دهند، گردش خون را بهبود ببخشند و استرس را کاهش دهند.

·        آویشن: آویشن یک گیاه دارویی است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی مفید خواهد بود.

·        زنجبیل: زنجبیل نیز به دلیل خواص ضد التهابی و ضد درد شناخته شده است. این گیاه همچنین حاوی ترکیباتی است که می‌توانند جریان خون را بهبود بخشند و استرس را کاهش دهند.

·        دارچین: دارچین یک ادویه خوش طعم و خوش عطر است که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد و می‌تواند هورمون‌های جنسی مردانه را تقویت کند.

·        زردچوبه: این ادویه بی‌نظیر اگر به‌صورت ناشتا با یک لیوان آب گرم مصرف شود ممکن است اثر بخش باشد.

سایر درمان‌های گیاهی که ممکن است به افزایش میل جنسی مردان کمک کنند عبارتند از:

·        ریشه ماکا: ریشه ماکا یک گیاه دارویی است که به دلیل خواص تقویت کننده جنسی شناخته شده است. این گیاه حاوی ترکیباتی است که می‌توانند سطح هورمون تستوسترون را افزایش دهند، گردش خون را بهبود بخشند و استرس را کاهش دهند.

·        عصاره دانه انگور: عصاره دانه انگور یک مکمل طبیعی است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی شناخته شده است. این مکمل همچنین حاوی ترکیباتی است که می‌توانند جریان خون را بهبود بخشند.

·        عصاره دانه رازیانه: عصاره دانه رازیانه یک مکمل طبیعی است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی شناخته شده است. این مکمل همچنین حاوی ترکیباتی است که می‌توانند سطح هورمون تستوسترون را افزایش دهند.

مواد غذایی موثر در افزایش میل جنسی مردانه

به‌طور کلی مواد غذایی که دارای ویتامین ب، زینک و آهن باشند به تقویت قوای جنسی مردانه کمک خواهند کرد. بعضی از این مواد عبارتند از:

·        گوشت گاو و مرغ

·        صدف دریایی

·        ماهی سالمون

·        مغزیجاتی مانند گردو، بادوم زمینی، فندق و تخم آفتابگران

·        چغندر، اسفناج و کاهو

سبک زندگی – عامل کلیدی در میزان میل جنسی مردان

در نهایت مهم‌ترین علت بی میلی مردان سبک زندگی انتخابی آن‌ها خواهد بود. اگر خواب کافی داشته باشید، ورزش کنید و برای سلامت روانی خود وقت صرف کنید، احتمال این اختلالات رایج جنسی کاهش پیدا می‌کند. سعی کنید این موارد را در برنامه روزمره خود جای دهید تا نتیجه مطلوب را بگیرید.

مصرف روزانه آب را فراموش نکنید. علت بسیاری از اختلالات جسمی و جنسی عدم مصرف آب کافی است. در نهایت اگر پس از چند هفته انجام درمان‌های ذکر شده در این مطلب نتیجه‌ای حاصل نشد، با پزشک خود صحبت کنید تا با انجام آزمایش‌های دقیق و تخصصی، بتوانید راهکار درمانی ویژه خود را پیش ببرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 515
  • بازدید کلی : 515